10-13 лютого в місті Полтава стартував тренінг для шкільних громад "Демократична школа" в якому взяла участь команда Недогарківського ліцею.
10 лютого
➡️познайомилися з Програмою тренінгу, учасниками та тренерами
➡️занурилися у філософію Програми "Демократична школа"
➡️подискутували на демократичні теми
➡️продемонстрували перші кроки демократичних змін у ліцеї
11 лютого
Школа повинна бути мікросуспільством, де учні отримують певний життєвий досвід, користуються своїми правами і виконують свої обов’язки.
➡️перейшли від потреб дитини до її прав
➡️приймали рішення у неоднозначних ситуаціях і застосовували принципи демократії
➡️побудували модель демократичної школи
➡️взяли участь у рольовій грі з розробки процедури прийняття рішень у демократичній школі
➡️зіграли в гру "Країна гідності"
12 лютого
У демократичній школі за допомогою певних правил адміністрація регулює процес навчання і стосунки між учнями, викладачами та батьками. Навчальний заклад намагається максимально залучити усі зацікавлені сторони (громаду, батьків, школярів та учителів) до вирішення певних проблем.
➡️змоделювали особистість демократичного суспільства
➡️намалювали карту громади та з'ясували зв'язки партнерства різних структур із ліцеєм
➡️розробили першочергові та невідкладні кроки до створення демократичної школи
➡️познайомитися із "Драбиною Роджера Харта" для удосконалення учнівського самоврядування
➡️провели підсумки у рефлексійних групах
13 лютого
Демократії маємо вчитися і навчати - щоденно, упродовж всього життя. Свідомими громадянами не народжуються, ми стаємо ними у процесі освіти та виховання.
➡️попрацювали з інструментом моніторингу й самооцінки ситуації в школі
➡️обговорили методи оцінювання змін
➡️спланували роботу в Програмі "Демократична школа"
➡️долучилися до написання нової історії "Демократична школа 2019-2020"
Немає коментарів:
Дописати коментар