суботу, 26 березня 2016 р.

Рекомендації щодо підготовки до уроку

1.           Вчитайтеся у розділ програми, який потрібно вивчити на уроці, а в деяких випадках — і в пояснювальну записку до програми.
2.           Сформуйте задум уроку, дайте відповідь на запитання, чого б ви хотіли досягти в результаті його проведення, сформулюйте цілі та завдання уроку.
3.           Уявіть колектив класу, уявно намалюйте конкретних учнів. Уявіть психологію цих учнів; використовуючи мистецтво педагогічного пере­втілення, намагайтеся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
4.           Виберіть з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для цього матеріалу і цих учнів.

5.            Зіставте обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюйте свої дії на даному уроці.
6.           Продумайте структуру уроку і зафіксуйте все в плані-конспекті.
7.           Підготуйте наочні й навчальні посібники, не забудьте підготувати і перевірити справність ТЗН, комп'ютерної техніки.
8.           Повторіть подумки або вголос вузлові елементи плану, продумайте непередбачені обставини, знайдіть і зафіксуйте запасні варіанти.
9.           Спитайте себе: «Чи готовий я до уроку?»
10.           Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає не­потрібних предметів біля дошки, чи чисто в класі.
11.            Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку
12.            Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Застосовуйте систему взаємо­перевірки.
13.            Поясніть учням мету, завдання уроку.
14.             Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити про­блеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
15.             Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправ­лять однокласники. Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці — пропонуйте їм більше писати, виконувати завдань.
16.            На уроці кожен учень має бути в полі зору, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
17.            Під час використання технічних засобів навчання, комп'ютерної техніки, наочності не марнуйте часу, намагайтеся використовувати за­соби навчання ефективно.
18.              Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квапте учнів. Вишристовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвивальнош навчання.
19.             Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бе­режливість, зібраність.
20.             Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзво­ника. Не затримуйте учнів після дзвониш. У перших-сьомих класах обов'язшво проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.
Памятайте, кожен новий урок має бути не схожий на попередній.

Немає коментарів:

Дописати коментар