1.
Вчитайтеся у розділ програми, який потрібно вивчити на
уроці, а в деяких випадках — і в пояснювальну записку до програми.
2.
Сформуйте задум уроку, дайте відповідь на запитання,
чого б ви хотіли досягти в результаті його проведення, сформулюйте цілі та завдання уроку.
3.
Уявіть колектив класу, уявно намалюйте конкретних
учнів. Уявіть психологію цих учнів; використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення,
намагайтеся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
4.
Виберіть з усього арсеналу методичних прийомів
найоптимальніші для цього матеріалу і цих учнів.
5.
Зіставте обрані прийоми зі своїми можливостями,
змоделюйте свої дії на даному уроці.
6.
Продумайте структуру уроку і зафіксуйте все в
плані-конспекті.
7.
Підготуйте наочні й навчальні посібники, не забудьте
підготувати і перевірити справність ТЗН, комп'ютерної техніки.
8.
Повторіть подумки або вголос вузлові елементи плану,
продумайте непередбачені обставини, знайдіть і зафіксуйте запасні варіанти.
9.
Спитайте себе: «Чи готовий я до уроку?»
10.
Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи
немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в класі.
11.
Раціонально
використовуйте кожну хвилину уроку
12.
Не
витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні
форми перевірки. Застосовуйте систему взаємоперевірки.
13.
Поясніть
учням мету, завдання уроку.
14.
Коли
пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням
вирішувати їх самостійно.
15.
Не
спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці — пропонуйте їм
більше писати, виконувати завдань.
16.
На уроці
кожен учень має бути в полі зору, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
17.
Під час
використання технічних засобів навчання, комп'ютерної техніки, наочності не
марнуйте часу, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
18.
Під час
організації самостійної роботи, усних відповідей не квапте учнів. Вишристовуйте
всі наявні можливості для реалізації принципів розвивальнош навчання.
19.
Звертайте
увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.
20.
Домашнє
завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після
дзвониш. У перших-сьомих класах обов'язшво проводьте фізкультхвилинку в
середині уроку.
Памятайте, кожен новий урок має бути не схожий на
попередній.
Немає коментарів:
Дописати коментар